Wanneer je een afspraak maakt, herstellen wij je fiets op de dag dat je hem binnenbrengt, op voorwaarde dat alle nodige onderdelen op voorraad zijn. Je kan je afspraak eenvoudig maken in de winkel, telefonisch of online.
Ook zonder afspraak helpen we je zo snel mogelijk. Let op: tijdens drukke periodes kunnen we je fiets niet altijd meteen innemen als er geen plaats beschikbaar is. Kleine en dringende herstellingen (zoals een platte band of een gebroken kabel) proberen we er zo snel mogelijk tussen te nemen.
We bieden gratis vervangfietsen aan voor iedereen.
Vanaf de dag dat je eigen fiets klaar is, rekenen we wel een vergoeding aan van €5 per extra dag.
Vervangfietsen zijn soms uitgeleend of in onderhoud – contacteer ons op voorhand als je zeker wilt zijn van beschikbaarheid.
Iedereen is welkom – ook als je je fiets niet bij ons hebt gekocht.
Klanten die hun fiets bij ons hebben aangekocht, krijgen voorrang in de planning.
Let op:
Gelieve je fietstassen en kinderzitjes te verwijderen voordat je de fiets binnenbrengt. Bijna elke herstelling vereist dat we deze onderdelen verwijderen. Zo besparen wij tijd en kan jij sneller en voordeliger geholpen worden.
Plan je herstelling eenvoudig via onze website, telefonisch of in de winkel.
Wij werken met de officiële BOVAG-hersteltijden als leidraad voor een eerlijke en transparante service.
Contact
Algemene voorwaarden
Sitemap
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
x